Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Rozumiem
Ekologiczny sklep z kosmetykami. Tylko sprawdzone, naturalne produkty do pielęgnacji, wytwarzane przez polskie manufaktury.
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o ochronie niektórych praw konsumentów w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego Towaru Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny, wysyłając stosowne oświadczenie na piśmie na adres :
NaturalSide Jowita Surowik, ul. Kochanowskiego 11, 12-200 Pisz, lub mailowo na adres: naturalside.pl@gmail.com.
2. Klient zobowiązuje się zwrócić na własny koszt towar w stanie nienaruszonym, nieuszkodzonym, bez zerwanych plomb, pierścieni gwarancyjnych, naklejek zabezpieczających, w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentem poświadczającym dokonanie zakupu w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia na adres wskazany przez Sprzedawcę.
3. Sprzedawca zobowiązuję się niezwłocznie po otrzymaniu towaru od Klienta do zwrotu kwoty za towar Klientowi wraz z kosztami wysyłki na wskazane konto bankowe podane przez Klienta, jednak w terminie nie dłuższym niż 14 dni. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.
4. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
5. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w wypadkach świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.
Reklamacje
1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałe podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru przez Klienta przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej. Klient powinien sprawdzić zawartość paczki w obecności Dostawcy. W razie stwierdzenia naruszeń lub uszkodzeń, należy zażądać od Dostawcy sporządzenia protokołu szkody z zaznaczeniem zastrzeżeń co do stanu przesyłki. Warunkiem przyjęcia reklamacji będzie spisany protokół szkody z właściwą datą i podpisami Klienta i Dostawcy.
2. W przypadku reklamacji z tytułu wad jakościowych i ilościowych towaru bądź otrzymania towaru innego niż zamówiony należy skontaktować się ze Sprzedawcą. Reklamacje przedmiotu należy zgłosić droga mailową na adres: naturalside.pl@gmail.com, opisując problem i załączając zdjęcia. Do każdej reklamacji ustosunkujemy się w terminie 7 dni.
3. Po otrzymaniu materiałów reklamacyjnych i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, w ciągu 5-10 dni Sprzedawca wysyła wartościowy towar Klientowi na własny koszt lub zwraca równowartość zamówienia wraz z kosztami Dostawy przelewem na konto Klienta.
4. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji Towaru.
5. Sprzedawca nie przyjmujemy reklamacji z tytułu naturalnego zużycia przedmiotu lub uszkodzeń spowodowanych przez złe użytkowanie produkt (przecięcia, porysowania, otarcia itp.)
6. Kolor, zapach lub konsystencja produktów wynikające z ich specyfiki nie są podstawą do reklamacji.